Your address will show here +12 34 56 78

V Sudbury Valley má každý žák bez ohledu na věk stejný hlas, jako všichni dospělí (učitelé stejně jako údržbáři, kuchaři, uklízečky…). Škola nezasahuje do aktivit studentů. Nikdo nikomu neříká, kdy se má naučit číst nebo počítat. Studenti se mohou celý den věnovat, čemukoliv chtějí. Mají k dispozici prostor, vybavení i čas. Učení je pouze vedlejším účinkem svobodného keep reading

0

Jak jsme zmínili v minulém článku, hra je podle Petera Graye zcela klíčový nástroj pro bezstarostné učení. Děti se od malička vzdělávají motoricky, jazykově, vědecky i sociálně a morálně. Především sledováním okolí a napodobováním vzorů. Aniž by jim kdokoli cokoli vnucoval, natož je trestal nebo pozitivně motivoval. Vše se odehrává zcela přirozeně v rámci keep reading

0

Totální tučňáčí úlet založený na cvrnkání. Při vzpomínce na tu hru se smějeme ještě teď. 🙂

Tučňáci ve škole se rozhodli, že místo učení si uloví nějakou rybu. Nesmí je ale načapat školník, aby jim nezabavil žákovskou knížku. Kdo nejrychleji dobruslí nebo doklouže pro všechny ryby, vítězí. Ale školník je keep reading

0

PREVIOUS POSTSPage 1 of 7NO NEW POSTS