Hledáte dnes lidi do týmu? Tak si musíte umět poradit a být velmi kreativní. Jaké jsou možnosti? Co se ještě před deseti lety zdálo jako výstřelek, je realitou. Hledáme uchazeče o práci na sociálních sítích. Jaká cílovka se tam pohybuje a co ji zajímá?

Lidé ve věku 15 – 59 let tráví denně průměrně 147 minut na internetu, přičemž nejčastějšími kanály, které sledují, jsou YouTube, Facebook a Instagram. Již vícekrát jsem slyšela názor, nebojte se oslovit kandidáty přes sociální sítě. Předsudky pomalu padají a několik lidí kolem mě už dostalo nabídku přes FB. Jestli ji ale přijali, záleželo vždy na jedné věci… Všichni moji kamarádi se hned podívali, co je ten člověk, ta firma zač, a když je informace, kterou našli, nezaujala, dál to neřešili. Byla to pro ně jen vlnka na moři pestrých zpráv a vjemů, které k nám během dne proudí. Co by mělo předcházet vaší kampani, kterou chcete oslovit lidi, je živý profil na daném kanálu nebo síti, který reprezentuje vaši firmu, vaše hodnoty, fungování a lidi, které u vás člověk potká.

Jenže jak na to? Nevíte, kde začít a který obsah je ten pravý pro váš způsob práce? Můžete se obrátit na kamarády, odborníky, konzultanty nebo se zkrátka rozhlédnout kolem a prostě to zkusit. V HERu máme Jirku Brédu, který úspěšně školí a konzultuje budování osobní a firemní značky na sociálních sítích. Napište mu, neukousne vás. Rád vás nasměruje nebo poradí.